2014/04/17

Áprily Lajos Főgimnázium V.A osztálya, Brassó

Első alkalommal voltak Outward Bound programon a brassói Áprily Lajos Gimnázium ötödikesei, akik a kötélkerti tevékenységeket élvezték a legjobban. Mariya, a bolgár önkéntesünk asszisztált a csoportnál, így a gyerekek az angol tudásukat is gyarapíthatták - az oszijuk nagy örömére.


A tanárnő visszajelzése a programról:
"Csapatépítésre volt nagy szükség, egymás elfogadására, úgy gondolom, hogy jelentős javulás látható. Nagyon tetszett a módszer ahogyan vezetik a gyerekeket, hogy felismerjenek dolgokat, szembesüljenek új helyzetekkel, megoldást találjanak- ez az ami hiányzik az iskolákból."


Gyerekek visszajelzései:
  • Nekem a kötélkert tetszett nagyon, még nem éltem át ezt az élményt.
  • A kötélkert tetszett a legjobban, mert rájöttem, hogy nem kell félni és magabiztos kell lenni, nagyon jól éreztem magamat.
  • Jó érzés volt azt tapasztalni, hogy elfogadtak az osztály csapatába és mindenki számára fontos voltam és ez nagyon jó érzés. 
Még több képet nézhettek meg a táborról facebook oldalunkon: Postare de Outward Bound Romania.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése